GENEL BAKIŞ​

KOBİ'lere özel olarak geliştirilen Logo GO 3 ile stoktan siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçleri tek noktadan etkin bir şekilde yönetiliyor.

Uçtan uca yönetim

Logo GO 3; KOBİ'lerin muhasebe, sipariş, stok takibi, satış, satın alma, raporlama, borç takibi, çek senet takibi, e-Devlet uygulamaları gibi tüm iş süreçlerini tek noktadan yönetebilmesini sağlıyor. Kişiselleştirilebilir, hızlı, sade ve pratik arayüzle de desteklenen Logo GO 3 ile KOBİ'ler zaman ve maliyet tasarrufu elde ederek rekabette bir adım öne geçiyor.

İhtiyaçlara özel çözüm

KOBİ’lerin genel ihtiyaçlarına göre tasarlanan Logo GO 3, ayrıca işletmelere özel gereksinimler için de ek özelliklerle zenginleştirilebiliyor. Böylece tüm KOBİ’ler, kendileri için en uygun Logo GO 3 paketini oluşturabiliyor.  

Özellikler​

  • Her Sektöre Uygun

  • Çok Yönlü İşlevsellik

  • Güncel Yasal Mevzuata Uyum

  • Esnek Platform

  • Sade ve Pratik Arayüz

  • Hızlı Erişim

  • e-Devlet Uygulamalarıyla Uyumluluk

  • İş Analitiği, CRM, İş Akış Yönetimi ve Bordro Çözümleri ile Entegrasyon

  • Windows 10 ile Uyumlu

Tanıtım Broşürünü İndir